środa, 27 czerwca 2012

Powstawanie naszyjnika sutasz - zielona nadzieja


Pokaże wam jak zabieram się do tworzenia naszyjnika sutasz. Taki mały tutorial.  Najpierw wybieram kamienie z których ma powstać biżuteria. Następnie rozrysowywuję sobie wstępny projekt. 


Opisuję sobie nazwy kamieni, żeby potem nie szukać czego to użyłam w naszyjniku. :) 


  Igłą spinam kilka wersji kolorystycznych sznurków, żeby wybrać te, 
które najbardziej mi przypadną do gustu.



Dobrze jest robić te same elementy jednocześnie, żeby potem nie zastanawiać się "jak ja zrobiłam tamtą stronę.?" (Szczególnie dotyczy to kolczyków. Łatwiej jest robić oba na raz, niż skończyć jeden a potem zabrać się za drugi. ). Dlatego też przy tym białym howlicie zrobiłam najpierw jeden "ślimaczek" i zaraz potem drugi. 



Jeżeli macie pytania "co i jak" piszcie, chętnie odpowiem. 
Pozdrawiam zaglądające.  
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz